Blog

Wraz z nadejściem 2023 roku banki będą oferować kredyty oparte na nowym wskaźniku. Poznaj różnice pomiędzy wskaźnikiem WIBOR a WIRON.
Czym jest prowizja bankowa? Czy zwrot prowizji jest w ogóle możliwy? Poznaj prawa konsumenta przy wcześniejszej spłacie kredytu bankowego.
Sankcja kredytu- nowy sposób na odzyskanie pieniędzy od banku dla kredytobiorców złotowych? Zobaczmy, na czym ona polega i czy to rozwiązanie jest warte uwagi.
W umowach kredytów złotowych mogą znajdować się klauzule niedozwolone. Wyeliminowanie WIBORu z umowy, będzie nieco przypominać „odfrankowienie”. Jaka zajdzie różnica?
Czym jest tego rodzaju skarga? Czy może mieć ona wpływ na wydany wyrok? Czy bank w ogóle może liczyć na jej pozytywne rozpatrzenie?
Czy w wyniku unieważnienia prawomocnym wyrokiem sądowym umowy frankowej, kredytobiorca może ubiegać się o zwrot opłat okołokredytowych?
Czy pozwanie banku może w przyszłości odbić się na jakości świadczonych usług przez bank? Czy obawy frankowiczów są podstawne?
Nieuczciwie skonstruowane umowy kredytowe są przez sądy coraz częściej unieważniane, a banki zobowiązane są do zwrotu pieniędzy nawet w przeciągu jednego lub dwóch tygodni licząc od daty zapadnięcia prawomocnego wyroku.
Czy wniesienie pozwu frankowego może wyraźnie przyczynić się do obniżenia zdolności kredytowej i problemów z uzyskaniem kredytu lub pożyczki w przyszłości?
Co w rzeczywistości oznacza unieważnienie umowy frankowej i czy takie rozstrzygnięcie sprawy jest korzystne dla kredytobiorcy.

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10